کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

پرونده‌ی جدید تائید می‌کند که مدعیان دیگری برای خرید Whole Food بودند، اما Amazon این شرکت را تحت تاثیر قرار داده بود تا با آن‌ها مذاکره نکند. در این سند آمده است "شرکت X" علاقمند به مذاکرات اولیه در نیمه‌ی اولیه‌ی آوریل را داشت، اما هرگز پیشنهادی رسمی نداد. رویترز این شرکت را با عنوان مواد غذایی Albertsons معرفی کرده است.
در طی دو هفته‌ی آینده، چهار شرکت سهامی خصوصی اعلام کردند که تمایل دارند درباره‌ی خرید سهام شرکت و یا سرمایه‌گذاری در Whole Food گفتگو کنند. در همین چارچوب زمانی، مدیر عامل Whole Food، آقایJohn Mackey درباره‌ی گزارش رسانه‌ای بحث کرده بود که اشاره داشت بر اینکه Amazon یک بار خرید این شرکت را مطرح کرده بود. او از یک مشاور خارجی برای برقرای تماس تلفنی در معرفی دو طرف  درخواست کرده بود. پس از مذاکرات با Peter Krawies، معاون Amazon.com از Worldwide Corporate Development، این شرکت‌ها با امضای یک توافق‌نامه‌ی افشا نشده و ملاقات در سیاتل در تاریخ 30 آوریل به گفتگوها پایان دادند. آن ها درباره‌ی امکانات استراتژیک بحث کردند اما پیشنهادی انجام نشد.
همینطور Whole Food تا مرحله‌ی برنامه‌ریزی برای یک جلسه با Albertsons هم پیش رفت اما همچنان با Amazon در ارتباط بود. آن ها همچنین پیشنهاد دیگری از شرکت نامعلوم Y داشتند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه