نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ مرداد

گوگل سرانجام اعلام کرد، جدیدترین نسخه‌ی اندروید برای تمام گوشی‌های Pixel در دسترس قرار گرفته است. و طبق معمول، گوگل یک نام را برای این به‌روزرسانی OTA انتخاب کرد: "Android 9 Pie."
ویژگی‌های برتر Android 9 Pie همان مواردی هستند که در ماه می منتشر شدند: یک داشبورد سلامت دیجیتال معروف به "Digital wellbeing"، یک سیستم ناوبری جدید مبتنی بر اشاره، و دیگری بهبودهای ارتقا یافته‌ی هوش مصنوعی برای اتصال کاربر. این نسخه‌ی جدید، همچنین شامل چندین پیشرفت ظریف است، از جمله نوار وضعیت جدیدی که برای کار بهتر با ناچ‌ها طراحی شده است.
با این حال، این انتشار رسمی شامل تمامی ویژگی‌هایی که گوگل در کنفرانس Google I/O اعلام کرده بود، نیست. مهمترین قابلیتی که در انتشار نسخه‌ی جدید وجود ندارد، ویژگی‌های سلامت دیجیتال هستند، شامل داشبورد کاربر، میزان زمان‌ استفاده از برنامه، و تنظیمات خاتمه دادن برای زمانی که فرد به رختخواب می‌رود. در عوض، این قابلیت‌ها به صورت بتا برای کاربران Pixel ارائه می‌شوند. ظاهرا انتشار کامل این نسخه در فصل پاییز انجام می‌گیرد.
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در این نسخه دیده نمی‌شود "slices" است، قابلیتی که به برنامه‌ها امکان نمایان کردن برخی عملکردهاشان را در حین جستجو می‌دهد. به عنوان مثال، اگر کاربر "Lyft" را در جستجوی اصلی تایپ کند، یک دکمه برای تماس با راننده بدون نیاز به ورود به برنامه‌ی Lyft خواهد داشت. گوگل می‌گوید این قابلیت هم در پاییز عرضه می‌شود.
به طور معمول، Android 9 Pie ابتدا برای کاربران Pixel و پس از آن برای دیگر گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه