تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۹ اسفند

شاید کمپانی Apple در نظر داشته باشد نسل هشتم گوشی های هوشمند خود را به تکنولوژی جدید خود یعنی همان 3D-selfi مجهز کند. این گمانه زنی ها زمانی آغاز شد که این کمپانی پتنت جدید خود را برای ثبت اختراع به سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا ارائه کرد.
با توجه به داده های ارائه شده در این زمینه، روشن است که این شرکت با توسعه ی این فناوری توانسته با ایجاد تغییراتی در دوربین، مولفه هایی همچون تشخیص چهره، عمق تصویر و تجزیه و تحلیل اجزا را به گوشی های خود بیفزاید. این تکنولوژی جدید نه تنها در عکس بلکه در ثبت تصاویر ویدئویی نیز کاربرد خواهد داشت.
با کمک حسگرهای موجود در گوشی همراه، تصاویر ثبت شده در گوشی به چندین بخش تقسیم خواهند شد و پس از این برنامه شروع به تجزیه اجزا در تصویر خواهد کرد. علاقه مندان به بازی نیز می توانند از این ویژگی جدید بهره ببرند. آنان با ثبت این سلفی از چهره خود یا هر فرد دیگیری می توانند آن را در قالب شخصیت های اصلی بازی بگنجانند. طرفداران این برند برای ارائه ی نسل هشتم این گوشی بسیار هیجان زده اند، چراکه با توجه به اخبار منتشر شده محصول جدید این ویژگی را با خود به همراه خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه