سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ آبان

بنابر اظهارات فردی آشنا با موضوع، Apple در حال کار بر روی طراحی مجدد مدل iPad پر قیمت برای اوایل سال 2018 است که ویژگی‌های کلیدی از iPhone X همچون لبه‌های باریک‌تر و تشخخیص چهره را دارد. هر چند در این اظهارات آمده است که نسخه‌ی جدید این تبلت بعید است که شامل صفحه‌نمایش OLED باشد، این صفحه‌نمایش قابلیت فراهم کردن رنگ‌های درخشان و وضوح بیشتر را دارد. مدل iPad جدید با انداز‌ه‌ی صفحه‌نمایش ۱۰/۵ اینچی همچون iPad Pro دارای قابلیت Face ID برای باز کردن قفل دستگاه‌ها، انجام پرداخت‌ها و ارسال ایموجی‌های متحرک است. Face ID جایگزین دکمه‌ی home می‌شود که در سال 2014 همراه با اسکنر اثر انگشت ارائه شد. انتظار می‌رود این نسخه‌ی جدید در سال آینده عرضه شود، کمی بیشتر از یک‌سال پس از آخرین ارتقاء بزرگ iPad Pro.
با هدف نزدیک‌تر کردن طراحی این مدل به آخرین گل سرسبد iPhone X، Apple قصد دارد با حذف دکمه‌ی home، اندازه‌ی لبه‌ها را در بالا و پایین دستگاه کاهش دهد، این اتفاقی است که برای اولین‌بار از سال 2010 به بعد رخ می‌دهد. و حالا ممکن است پس از کاهش 17 درصدی فروش iPad طی سه سال گذشته، این مدل چیزی برای برگشت داشته باشد.
این شرکت هفته‌ی گذشته اعلام کرد درآمد iPad به میزان 14 درصد افزایش یافته و در سه ماهه‌ی چهارم سال مالی به ۴/۸ میلیارد دلار رسیده است، این افزایش درآمد با 11 درصد افزایش در تعداد واحد فروش همراه بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه