تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۰ تير

روز پنجشنبه Facebook برنامه‌ای برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین خورشیدی با عرض بالا به جهت برقراری ارتباط در نواحی از جهان که به طور سنتی دسترسی به اینترنت قابل اعتماد ندارند، اعلام نمود. Aquila اولین هواپیمای کارکردی، دومین پرواز آزمایشی موفقیت‌آمیز خود را انجام داد که با فرود موفقی نیز همراه بود. در اولین دوره‌ی آزمایش، پرواز Aquila به یک شکست ساختاری رسید که این بر روی فرود آن نیز تاثیر گذاشت و منجر به تحقیق NTSB شد.
دومین پرواز Aquila در سپیده‌دم روز 22 ماه می انجام گرفت و کل زمان پرواز یک ساعت و 46 دقیقه به طول انجامید. این هواپیمای بدون سرنشین به سقف پروازی بالای 300 فوت دست یافت و با سرعتی دو برابر اولین پرواز آزمایشی صعود کرد. این صعود 180 فوت در دقیقه بود. تیمی که بر روی این پروژه کار می‌کرد اعلام کردند که این دور نتیجه‌ی یکسری از اصلاحیه‌های ایجاد شده بر روی پلتفرم Aquila، به دست آمده از اطلاعات جمع‌آوری شده از اولین آزمون بود.
سفر دوم Aquila در مورد جمع‌آوری داده‌ها می‌باشد، مخصوصا برای کمک به تیم تحقیقاتی در تنظیم مد‌ل‌هایی که آن‌ها برای پیش‌بینی استفاده از انرژی و بهینه‌سازی طراحی باطری و سیستم خورشیدی بر اساس داده‌های دنیای واقعی بهره می‌برند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه