تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۵ تير

در واقع این محصول یک زرافه ی الکتریکی در اندازه ی یک ژرمن شپرد است.
شاید این محصول به اندازه ی Cal Worthington’s dog Spot دلگرم کننده نباشد اما Boston Dynamic امیدوار است که جدیدترین ربات چهارپای آن ها، SpotMini ،  بتواند جایی در خانه های شما داشته باشد. SpotMini ورژن کوچک تره  مدل BD یعنی BigDog line از محصولات مجموعه حیوانات رباتیک می باشد. این محصول در مقایسه با سگ آلفای 240 ، تقریبا 55 پوند وزن دارد. برخلاف مدل بزرگتر خود، SpotMini به هیدرولیک وابسته نیست. بلکه کاملا الکترونیکی است و بر اساس گزارشات، آرام ترین سگی است که BD تا به حال آن را ساخته است و می تواند تا 90 دقیقه در بین فاصله ی شارژ کردن کار کند.
SpotMini به مجموعه ای از ابزار جهت یابی، قابلیت هدایت و حسگرهای ادراکی مجهز شده است که می تواند به ایجاد میزانی از استقلال منجر شود، اما هنوز به یک انسان احتیاج دارد تا برای عملکرد در سطح بالا به او فرمان دهد. همچنین این ربات می تواند بسیاری از کارهای خانه داری را بر عهده بگیرد ولی هنوز به پای ربات Rosie نرسیده است ( امیدواریم که Atlas این نقش را بر عهده بگیرد).
بهترین ویژگی SpotMini ، می تواند بازوهای رباتیک آن باشد ( که گاهی اوقات از صورت او دوبرابر بزرگتر است). SpotMini از دست های اهرم مانند خود استفاده می کند تا ظرف ها را در ظرفشویی و یا آشغال ها را در سطل آشغال قرار دهد.
SpotMini همچنان در مرحله ی نمونه ی اولیه قرار دارد. ما دوست داریم تا چندین نسل از ربات های خانگی مانند Buddy یا Pepper را قبل از اینکه SpotMini وارد بازار شود، بیینیم. اما زمانی که این محصول وارد بازار شد، حیوان خانگی بعدی شما ممکن است به یک پریز برق نیاز داشته باشد.

برچسب هاRosieSpotMiniRobot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اختراع ربات حشره