کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

CNN استارتاپ اشتراک ویدئوی Beme، رسانه‌ی اجتماعی که سال گذشته توسط Casey Neistat پایه‌گذاری شده بود را به قیمت ۲۵ میلیون دلار خریداری کرد.
در حالی که این خرید تمام تکنولوژی ویدئویی به کار رفته در Beme را به CNN خواهد آورد، اما در کنار تمام این موارد، CNN قادر خواهد بود تا از محبوبیت آقای Neistat در بین کاربران جوان، برای استفاده در سرویس خریداری‌شده‌ی خود استفاده کند. در کنار بخشی از توافق صورت گرفته، CNN تا تابستان سال آینده یک شرکت مستقل رسانه‌ای با رهبری Neistat و یکی از بنیان‌گذاران Beme، آقای Matt Hackett راه‌اندازی خواهد نمود که تمرکزاش بر روی ویدئوهای ساعتی و موضوعی و توانمندسازی سازندگان محتوا به استفاده از تکنولوژی برای رساندن آراء و نظرات خود به مخاطبان خواهد بود.
اپلیکیشن Beme که به کاربران این امکان را می‌داد تا به سرعت و بدون هیچ ویرایشی ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند، با استفاده از شهرت Neistat شروع خوبی را تجربه کرد. اما در ادامه این سرویس با مشکل رشد کاربر و رقابت با اپلیکیشن‌هایی چون Snapchat و Instagram مواجه شد.
در پی این خرید، اپلیکیشن Beme به کار خود پایان خواهد داد و هر ۱۱ کارمند آن به CNN خواهند پیوست. CNN در تلاش است به شیوه‌ی آقای Neistat با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

برچسب هاNeistatBemeCNN
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Lexus IS که بطور کامل از تکه های مقوا ساخته شد