تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

یک اخطار ویژه به کاربران در زمانی که وب سایت ها از HTTPS در Chrome 56 استفاده نمی کنند، هشدار می دهد.
Chrome به آغاز کردن یک نبرد به منظور متوقف کردن وب سایت هایی پرداخته است که هنوز از رمزگذاری استفاده نمی کنند، و با آخرین نسخه ی مرورگر، یعنی Chrome 56 کار می کنند.
Chrome 56 در ماه ژانویه عرضه می شود، و از هشدارهای جدیدی استفاده می کند که شما آن را در ورودی تمام وب سایت هایی که هنوز از قابلیت رمزگذاری برخوردار نیستند، خواهید دید. این صفحات با عنوان "ناامن" در یک پنجره ی کوچک به وسیله ی بار مربوط به آدرس مرورگر نشانه گذاری می شوند، که به مرورگرها به منظور دور بودن از هر سایتی که هنوز از HTTPS استفاده نمی کنند، کمک می کند. در آینده، این صفحات همچنین به وسیله ی یک نماد مثلث قرمز نشانه گذاری می شوند.
این بر خلاف روشی است که کروم پیش از این به وسیله ی آن به کاربران هشدار می داد، زیرا از شاخص های خنثی استفاده می کرد، همانطور که این مسئله به وسیله ی تیم امنیتی کروم، امیلی اسکچر نیز توضیح داده شده است.
HTTPS ، همانطور که اسکچر توضیح می دهد، بسیار اهمیت دارد زیرا وب سایت هایی که به وسیله ی HTTP معمولی بالا می آیند شما را در معرض خطرات بالقوه قرار می دهد: "زمانی که یک وب سایت را به وسیله ی HTTP لود می کنید، فرد دیگری در شبکه می تواند قبل از رسیدن وب سایت به شما به وب سایت نگاه کرده و یا آن را اصلاح کند." حملاتی که از ویندوز استفاده می کنند، معمولا از این گونه فرصت ها بهره مند می شوند و بیشتر از آن چه که شما فکر می کنید، اتفاق می افتد.
کروم در حال ادامه دادن به مجموعه ای از تلاش های انجام شده به منظور توسعه ی امنیت مرورگر می باشد، اما این موارد به عنوان مهمترین و آخرین قدم ها در امن نگه داشتن کاربران و اطلاعات آن ها محسوب می شود.

برچسب هاChrome 56ChromeHTTPS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کروم در تلاش حذف پروتکل HTTP