موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۵:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير

بیشتر از یکسال می گذرد که گوگل از سرویس ملاقات تصویری خود با عنوان Chromebox for Meetings رونمایی کرده است. این سرویس به عنوان راهکاری عالی برای شرکت ها جهت برگزاری کنفرانس های ویدیویی شناخته شده و حالا این غول جستجوی اینترنتی از باندل جدیدی رونمایی کرده که به شرکت های بزرگ با اتاق های بزرگ و شلوغ تر، امکان برگزاری کنفرانس های ویدیوی بزرگتری را می دهد.


برای آن دسته از کاربرانی که احتمالاً خبر ندارند این سرویس چیست باید بگوییم که گوگل با استفاده از سیستم عامل کروم و نرم افزار Hangouts سیستمی ساده، سریع و مقرون بصرفه برای برگزاری کنفرانس های تجاری ارائه کرده که قیمت آن از 999 دلار شروع می شود. همچنین از آنجایی که سیستم عامل کروم برپایه فضای ابری طراحی شده، مدیریت بسیار آسانی دارد و گوگل نیز پشتیبانی بسیار خوبی را از شرکت ها انجام می دهد.
در این سخت افزار جدید، گوگل از یک دوربین USB با قابلیت pan، tilt و zoom استفاده کرده که ویدیوهای فول اچ دی را بصورت زنده ضبط می کند. با استفاده از این دوربین می توان تصویر تمام افراد حاضر در یک اتاق کنفرانس شلوغ را مشاهده کرد. از آنجایی که در این گونه اتاق ها معمولاً با فضایی بزرگ مواجه هستیم، گوگل از یک بلندگوی جدید در کروم باکس جدید استفاده کرده است.


علاوه بر بهبودهای صورت گرفته در بخش سخت افزاری، گوگل با ارائه قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از دو صفحه نمایش، حالت تمام صفحه و کنترل های مدیریتی بیشتر به کسب و کارهای بزرگ تجربه ای بسیار عالی از برگزاری یک کنفرانس ویدیویی را ارائه کرده است.
انتظار نداشته باشید که این همه امکانات و ویژگی های جدید را با قیمتی ارزان بدست آورید! کروم باکس های جدید 1999 دلار قیمت دارند که قطعاً ارزان محسوب نمی شود، اما بسیاری از شرکت ها هزینه هایی به مراتب بیشتر از این را به منظور برخورداری از راهکارهای برگزاری کنفرانس های ویدیویی پرداخت می کنند.
در این باندل جدید به گفته گوگل تا 20 نفر می توانند در یک کنفرانس ویدیویی حضور داشته باشند که این رقم در نسخه های قبلی تنها 8 نفر بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Firefox VS Internet Explorer