نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ اسفند

به لطف همکاری این دو شرکت فناوری، کاربران سرویس بهره‌وری Google G Suite قادر به حفظ فایل‌های Docs ،Sheets و Slides خود در داخل محیط ذخیره‌سازی سرویس مبتنی بر رایانش ابری Dropbox هستند.
این پیروزی بزرگی برای این شرکت ذخیره‌سازی رایانش ابری است چراکه قصد دارد این قابلیت را در دسترس تمامی کاربران خود قرار دهد، چه آن‌ها برای آن پول بپردازند و چه رایگان باشد. علاوه بر این، مدیران Dropbox Business می‌توانند این فایل‌ها را مانند هر محتوای دیگری که با سرویس آن‌ها سر و کار دارد مدیریت کنند. چیزی که می‌تواند به نفع فناوری اطلاعات و مورد قبول حرفه‌ای‌ها باشد.
فرض شده این قرارداد Dropbox را مکانی متحد برای محتواها و همکاری کاربران آن می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند همراه با همه‌ی داده‌هایی که بر روی این سرویس ذخیره می‌کنند به فایل‌های G Suite هم دسترسی داشته باشند. علاوه بر قابلیت‌های ذخیره‌سازی فایل‌ها، Dropbox همینطور در حال ادغام جدیدی با Gmail و Hangouts Chat است، در این صورت کاربران آن به آسانی می‌توانند فایل‌ها را با این خدمات ارتباطی مختلف به اشتراک بگذارند و به صورت پیش‌نمایش مشاهده کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه