موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

Essential اعلام کرد تولید این گوشی را متوقف می‌کند. Droid Life متوجه شد که انبار این موبایل کاملا خالی شده و Essential می‌گوید دیگر این گوشی را نمی‌سازد.
به عنوان بخشی از این اعلامیه، این شرکت چیزی را تائید می‌کند که طرفداران مدت‌های طولانی است امید دارند که تحقق یابد: Essnetial رسما در حال کار بر روی "تولید موبایل" دومی است. به نظر ‌می‌رسد این موبایل باریک با استفاده از هوش مصنوعی به ایمیل‌ها و پیام‌های متنی پاسخ می‌دهد.
در بیانیه‌ی Essential آمده: ما تمامی Essential Phone در essential.com را فروخته‌ایم و قصد اضافه کردن موجودی جدید را نداریم. حالا سخت در حال کار بر روی محصول موبایل آینده‌مان هستیم و به فروش لوازم جانبی و ارائه‌ی سریع به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و پشتیبانی مشتری جامعه‌ی فعلی خود ادامه می‌دهیم.
برای مدتی و پس از فروش‌های ابتدایی ناچیز، دوربین ضعیف، اخراج‌ها، و رسوایی‌ها احتمال اینکه شرکت بتواند موبایل دومی بسازد بسیار پایین بود. اما Essential سخت برای بقا خودش تلاش کرد. این شرکت با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مستمر برای Essential Phone - حتی سریع‌تر از دیگر تولیدکنندگان – همچنین تخفیف‌های زیاد برای جذب مشتری بیشتر، و در نهایت انتشار جک هدفون ۱۴۹ دلاری از خود چهره‌ی شجاعانه‌ای نشان داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه