نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن

کمتر از دو سال پیش، Facebook یک رابط وب برای اپلیکیشن چت خصوصی Messenger معرفی کرد. اکنون شرکت مذکور درصدد است برنامه‌ی وب را با همان نسخه‌ی دسکتاپ Facebook ادغام ‌کند که در نهایت آن جایگزین تجربه‌ی پیام‌رسان قدیمی‌تر می‌شود. این تغییر توسط تعدادی از کاربران در بازارهای مختلف و کارکنان TechCrunch در ایالات متحده و اروپا مورد توجه واقع شده و در مقیاس کوچک مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است، Facebook هنوز تغییر مذکور را رسما اعلام نکرده‌ اما رئیس شرکت David Marcus در پاسخ به بسیاری از بازخورد‌ها در وبلاگ خود، در مورد ارتقاء جدید Messenger توضیحاتی داده است. با این حال، برخی از کاربران همچنان خواستار برگرداندن Inbox قدیمی می‌باشند.
تغییر در تجربه‌ی پیام‌رسانی Facebook.com همان روزی ایجاد شد که رئیس این شرکت، یک سری اخبار و اطلاعیه در مورد آنچه که می‌توانیم از این سرویس پیام‌رسان در طول سال ۲۰۱۷ انتظار داشته باشیم، منتشر نمود. سرویس مورد بحث که در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر دارد، در ماه‌های اخیر به‌روزرسانی‌های زیادی داشته است که از جمله‌ی آنها می‌توان به ویژگی‌های بصری و کامل در رقابت با Snapchat، مانند ماسک، اِفکت و استیکر و همچنین گروه چت تصویری، بازی‌ها و یک پلتفرم کسب‌و ‌کار اشاره کرد.

برچسب هاFacebook Messenger
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اضافه شدن سرویس تماس صوتی و تصویری به Facebook Messenger در Windows 10