پوشیدنی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۰ شهريور

کمپانی سامسونگ در نمایشگاه بین المللی IFA در برلین از سه "گجت هوشمند" پوشیدنی خود با نام های ساعت Gear Sport watch، دستبند Gear Fit2 Pro و هدست بی سیم Gear IconX رونمایی کرد.

Gear Sport
این نسخه از Gear S3 برای ورزش توسعه یافته است. بدنه ی Gear Sport به گونه ای طراحی شده که درجه ی ضد آب 5 АТМ را دریافت کرده است و می توان از آن در آموزش حرکات ورزشی در استخر استفاده کرد. همچنین حسگر ضربان قلب و GPS برای فعالیت در فضای های باز در این محصول فعال است.
این شرکت اعلام کرده از این ساعت ها می توان به عنوان تجهیزات نظامی نیز استفاده کرد و همچنین ورزش هایی نظیر غواصی، شنا کردن، دویدن، دوچرخه سواری، وزنه برداری و بسیاری دیگر ورزش هایی که فعالیت و تحرک بالایی دارند استفاده می شود. این محصول هوشمند می تواند به صورت خودکار تعیین کند که شما در حال انجام چه فعالیتی هستید. همچنین ساعت می تواند با سرویس های محبوب مانند MyFitnessPal و MapMyRun همگام سازی شود و حتی از طریق Spotify موسیقی مورد علاقه تان را بدون گوشی هوشمند پخش نماید.
Gear Sport دارای بند های 20 میلیمتری است و در دورنگ مشکی و آبی عرضه می شود.

Gear Fit2 Pro
این دستبند دارای صفحه نمایش منحنی شکل مستطیلی است که دور مچ بسته می شود. این محصول همانند دیگر محصولات سری Pro، دارای سطح حفاظت از آب 5 АТМ می باشد. دستبند Gear Sport و Gear Fit2 Pro با گوشی های Galaxy سامسونگ و سیستم های اندروید 4.3 و بالاتر سازگاری دارند. این گجت با دستگاه های تولید کنندگان دیگر برای اندروید 4.4 و iOS 9.0 یا بالاتر کار می کنند.

Gear IconX 2018
در نسل جدید این هدفون های بی سیم مخصوص ورزشکاران، مشکلات نسخه‌ی قبلی برطرف شده است.
Gear IconX می تواند تا 7 ساعت در حالت مستقل و تا 5 ساعت در هنگام همگام سازی با گوشی هوشمند کار کند. این هدفون از طریق اتصال USB Type-C شارژ خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه