موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۲ شهريور

پرچمدار جدید XZ Premium محصولی از کمپانی Sony در آستانه ی برگزار نمایشگاه IFA-2017، از گوشی جدید هوشمند خود پرده برداری کرد. یکی از نوآوری های به کار رفته در این محصول، وجود دوربین  جدیدی است که قادر به گرفتن تصاویر پرتره در حالت D3 است.  به طور کلی می‌توان این گوشی هوشمند را محصولی کاملا قدرتمند و مدرن دانست.
از دیگر ویژگی های فنی این محصول، استفاده از پردازنده‌ی پرقدرت Qualcomm Snapdragon 835 است و دستگاه تحت جدیدترین سیستم عامل (Android 8.0 (Oreo کار می کند. با این حال بزرگترین تاکید نمایندگان این کمپانی در هنگام معرفی محصول جدید، همان دوربین XZ Premium بود.
حسگر Motion Eye قادر به ضبط فیلم در حالت آهسته با نرخ 960 فریم در ثانیه است. اما مهندسان ژاپنی این کمپانی گسترش تکنولوژی محصول را متوقف نکردند و توانایی ثبت تصاویر پرتره D3 را با عملکرد جدید Creator D3 را به عملکرد دوربین اضافه کردند. تصاویر D3 حاصل می تواند بر روی چاپگر D3 چاپ شود. با این و البته بسیاری از نوآوری های دیگر، Sony XZ Premium می تواند به راحتی ادعا کند رهبری شایسته در بخش گوشی های با قیمت مقرون به صرفه ​​داشته باشد. پیش از این گزارش شده عملکرد D-shooting3 نیز در گوشی هوشمند Honor V9 ارائه شده است. گفتنی است این نوآوری با استفاده از دوربین دوگانه ایجاد خواهد شد که یک دوربین دارای ماژولی با ماتریس تک رنگ و دیگری رنگی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه