اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ دي

همان‌طور که می‌دانید، ویژگی جدید Stories اینستاگرم که به تقلید از اپلیکیشن Snapchat به آن اضافه شده، توانسته کاربران زیادی را در این شبکه‌ی اجتماعی به خود اختصاص دهد. تا جایی که از پس از گذشت ۵ ماه از زمان رونمایی این قابلیت، بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر روزانه از این ویژگی بهره گرفته و داستان‌های خود را به سبک اینستاگرم به اشتراک گذاشته‌اند. این درحالی است که این شبکه‌ی اجتماعی در میان مخاطبانش سریعا به یک منبع درآمدزایی تبدیل شده است.
به تازگی Instagram از اضافه شدن قابلیت جدید تبلیغات در بخش Stories خبر داد که تبلیغاتی از تصویر ۵ ثانیه گرفته تا ویدئو ۱۵ ثانیه را در این بخش به نمایش گذاشته و درصورتی که کاربر مایل به تماشای آن‌ها نبود می‌تواند آن‌ها را رد کند. در واقع Instagram در این مدت کوتاه با محبوبیت بخش Stories خیلی زود به سراغ تبلیغات و کسب درآمد از این ویژگی رفته است. بخش business accounts امکان جدیدی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا با جزئیات بیشتری Stories را دنبال کرده و با نگاهی تجاری از میزان بازدید و علاقه‌ی کاربران دیگر به Storiesها، پاسخ‌هایشان، آن‌ها را تجزیه و تحلیل نماید.
ویژگی جدید Story ads که قرار است در سطح جهانی به این سرویس اضافه گرددد، ابتدا به مدت چند هفته، تنها در اختیار ۳۰ شریک تجاری از جمله Capital One ،General Motors ،Nike و Netflix قرار می‌گیرد، چراکه هفتاد درصد کاربران Instagram در حال حاضر کسب‌وکار این شرکت‌ها را دنبال می‌کنند و یک سوم از پربیننده‌ترین Storiesها به این نوع کسب‌وکار تعلق دارد. لازم به ذکر است، ویژگی مذکور بیشتر برای کسب‌وکارها و معرفی محصولات آن‌ها مفید است.

برچسب هاInstagramStories Ad
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تبلیغ‌دهندگان فعال Instagram از مرز ۵۰۰ هزار گذشت