گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان

یکی از چالش‌های Instagram که در حال تلاش برای گسترش پایگاه داده‌اش با آن مواجه است در واقع چگونگی رسیدن به افرادی است که در نقاطی از جهان زندگی می‌کنند که دسترسی به اینترنت مناسبی ندارند. به همین دلیل شرکت Facebook  تیمی از مهندسانی را در نیویورک مستقر کرده است تا به جریان یافتن و بهینه‌سازی برنامه‌هایش برای ارائه‌ی بهتر در محل‌هایی با شبکه‌ی ارتباطی ضعیف کمک کند. در این راستا مسئله‌ی کلیدی در هنگام ساخت سیستم‌هایی که عملکرد را بهبود می‌بخشند این است که برای تیم‌های مهندسی نرم‌افزار بررسی اینکه چه موقع کاربران از برنامه خارج می‌شوند را سخت می‌کند.
Lola Priego، مهندس تیم نیویورک که مسئول حفظ عملکرد برنامه‌ی Instagram است در مصاحبه با VentureBeat گفت که مردم استفاده از اپلیکیشن را زمانی که عملکرد آن خوب نباشد، متوقف می‌کنند. بنابراین این کار سختی است تا بگوییم چه موقع این موضوعات مرتبط با عملکرد بر روی تجربه‌ی کاربر تاثیر می‌گذارند.
Priego و تیمش سیستمی را توسعه داده‌اند که سرعت بارگذاری محتوای برنامه‌های Instagram را زمانی که بر روی یک اتصال شبکه‌ی قوی قرار می‌گیرد بهبود می‌بخشد، بنابراین مشتریان می‌توانند عکس‌های آپلود شده از دوستان خود را بین آخرین زمانی که برنامه بسته شده تا زمان باز شدن مجدد احتمالی، ببینند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه