تکنولوژی
الناز فرجی۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۵ خرداد

به عدم معروفیت نام شرکت دقت نکیند زیرا نام شرکت به اندازه ی شکل و عملکرد محصول اهمیت ندارد:  به زودی ما یو اس بی ای را میبینیم که تبدیل به یک دو شاخه ی دوگانه ی خارجی میشود. یو اس بی - سی ، وصل شونده ی باریک سمت راست، حالت استاندارد جدید پورت است که امسال در دنیای تکنولوژی بسیار محبوب است . قسمت قطور و حجیم سمت دیگر وصل شونده ی مدل (ای) یو اس بی است که در همه جا موجود است ولی قسمت مهم این محصول جدید نیست وهمه ی ما آن را میشناسیم و گاهی که به صورت نادرست وصلش میکنیم ،دچار مشکل میشویم.
امروز من با Jared Peck از SanDisk در Computex صحبت کردم و او به من درباره ی چالشی که در صنعت لوازم جانبی در گذر از A تا C در استفاده از یو اس بی با آن مواجه میشویم صحبت کرد.
SanDisk یکی از شرکت هایی است که HC یو اس بی سی را در گروه اصلی ترین محصولات خود خواهد داشت  اما معتقد است که هنوز زمانش فرا نرسیده که لوازم را با تنها یک اتصال دهنده ی یو اس بی سی بر رویشان بسازد و بفروشد. بالاخره هدف وسایل ذخیره کننده ی خارجی مانند فلش درایو افزایش سازگاری است: این احتمال بیشتر است که شما بخواهید از یک درایو که قابل وصل شدن به موبایل ، کامپیوتر خانگی یا مکبوک جدیدتان است ، استفاده کنید.
قبلا هم یو اس بی درایو هایی با اتصال دهنده های دوگانه (دوئال کانکتور) وجود داشتند مانند مایکرو یو اس بی که ساخت خوبی داشت اما اینها راه حل هایی برای کاربرانی با انتظارات پایین تر بودند ولی این مدل ای یو اس بی و مدل سی نه تنها موبایل ها ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و دسک تاپ ها را با هم جمع میکند، بلکه پلی بین گذشته و آینده است و این چیزی است که در حال حاضر باعث فراوانی اش میشود. SanDisk فلش درایو یو اس بی دو گانه ی 32 گیگابایتی را در  MWC در فوریه معرفی کرد و از قبل هم آن را در سایت آمازون به قیمت 39.99 دلار به فروش گذاشته است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت SanDisk نسل جدیدی از درایو فلش را برای آی فون معرفی کرد