ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

به گزارش وبچین، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی کسی کار تبلیغاتی انجام می‌دهد جواب او را با کار تبلیغاتی می‌دهند. این فرآیند پینگ پنگی خیلی به مصلحت نیست.
محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیئت دولت درباره‌ی اظهارات سازمان پدافند غیرعامل نسبت به بازدید خبرنگاران از یکی از طبقات ساختمان‌های وزارت ارتباطات و تبلیغاتی تلقی کردن این بازدید، گفت:‌ به‌ طور طبیعی کسی که کار تبلیغاتی انجام می‌دهد پاسخش باید کار تبلیغاتی باشد؛ گفتن اینکه در طبقه‌ی نهم یکی از ساختمان‌های وزارت ارتباطات تجهیزاتی با کاربری اعلام شده وجود دارد ادعایی است که مخاطب نهایی تصور می‌کند که زمانی که با ذکر جزئیات موضوعی اعلام می‌شود حتماً صحت دارد و آن را باور می‌کند.
او افزود: آن‌ها به‌ جای اینکه بگویند اقدام وزارت ارتباطات تبلیغاتی بوده، باید پاسخ دهند که چرا آن‌ها پیش از این اقدام چنین ادعایی مطرح کردند.
آذری جهرمی گفت: ما همچنان بر ادعای خود مبنی بر اینکه امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار ندادیم، هستیم و بَنایمان نیز بر این بوده که به مردم بگوییم چیزی برای پنهان کردن از آنها نداریم.
او افزود: تصمیم‌گیری درباره‌ی فعالیت دو نسخه از تلگرام تا زمان گذار در مرکز ملی اتخاذ شده و اینکه دو سه دستگاه برخلاف قانون درباره‌ی این تصمیم‌گیری [مرجع قانونی مرکز ملی] صحبت کنند و به دولت تهمت بزنند همچنان مورد سؤال است. در هر صورت تصمیمی بود که در مرکز ملی گرفته شده که این ۲ نسخه تا زمان گذار فعالیت کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه