گوناگون
سید سجاد احمدی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

حدوداً یک ماه از مهم ترین آزمایش Hyperloop در نوادا می گذرد و با وجود موفقیت های چشم گیر، شرکت شاهد تغییراتی جدی خواهد شد. بنیان گذار و رئیس بخش تکنولوژی شرکت؛ بروگان بام شرکت را ترک کرد.
Hyperloop One یکی از شرکت هایی است که در راستای تحقق طرح ایلان ماسک (ساخت یک قطار سریع السیر، آن هم با سرعتی معادل 1220 کیلومتر در ساعت) کار می کند.
جاش گیِگل؛ نائب رئیس بخش مهندسی شرکت جانشین بنیان گزار نامبرده شد.
در بیانیه ای به Tech Inside، شرکت در این باره می گوید:« بروگان بر اساس تصمیمی شخصی از شرکت کناره گیری کرده است، و ما از او بابت تمام زحماتش سپاسگزاریم».
ماه گذشته آقای راب لیولد یکی از روسای شرکت در مصاحبه ای با Engadget اظهار داشت که؛ تا سال 2021 همگی به وسیله این تکنولوژی سفر خواهیم کرد اما برای حمل بار احتمالا زودتر این سیستم را میبینیم.
آزمایش ماه گذشته یکی از مهمترین و موفق ترین آزمایش های شرکت در راستای تحقق این رویا بود، باید ببینیم رویداد جدید برای شرکت پسرفتی در بر خواهد داشت یا نه.
لازم به ذکر است که Hyperloop One به تازگی رسماً اعلام کرده که قرار دادی با دولت روسیه مبنی بر استفاده این تکنولوژی به جای حمل و نقل کنونی مسکو بسته است.
بیانیه ای که از طرف Hyper One به Engadget فرستاده شد:
«شرکت مفتخر است ارتقایِ آقای جاش گیِگل را به سمتِ رئیسِ بخش تکنولوژی اعلام کند، جاش گیِگل قبل از پیوستن به شرکت در سال 2014 در شرکت های SpaceX، Virgin Galactic و Echogen Power Systems کار کرده و ما برای موفقیت جدیدش بسیار خرسندیم و درخشش های آینده او را در شرکت خواهیم دید، در مورد بنیانگزار شرکت آقای بروگان بام نیز باید عرض شود که ایشان بر اساس تصمیم شخصی خود شرکت را ترک کرده و ما برای تمام زحماتش در راستای پیشبرد اهداف شرکت سپاسگزاریم».

برچسب هاHyperloop
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بنیان‌گذاران Vine سرویس جدیدی به نام Hype راه‌اندازی نمودند