موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ مرداد

کمپانی کره ای LG تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید V30 را رسما اعلام کرد. بر اساس برنامه ریزی ها، این کمپانی قصد دارد از محصول جدید خود در اواخر تابستان پرده برداری کند. در ماه های اخیر اخبار مربوط به این پرچمدار دائما در فضای مجازی منتشر شد تا جایی که اخبار خاصی به جز تاریخ رونمایی در مورد  محصول باقی نمانده بود، تا اینکه امروز در نمایشگاه IFA 2017 در برلین، رسما تاریخ 31 آگوست برای رونمایی از این محصول اعلام شد.
بر اساس اخبار منتشر شده، محصول جدید LG دارای صفحه نمایش 6 اینچی P-OLED، با فریم باریک خواهد بود. علاوه بر این پردازنده ی هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 835 با فرکانس 2.45 گیگاهرتز در قلب این محصول می‌تپد. به گفته‌ی برخی منابع فرض بر این است که حافظه LG V30، شش گیگابایت است و حافظه ی داخلی نیز تا 128 گیگابایت قابل ارتقا است.
آنچه که به بیرون درز کرده است این است که این محصول عملا دارای طراحی بدون فریم می باشد و لبه های منحنی به صورتی است که شما محصول را به صورت بدون فریم خواهید دید. این گوشی در دو رنگ آبی و پلاتینی در دسترس خواهد بود. حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه با زوم اپتیک در پنل پشتی محصول قرار گرفته اند. همچنین این دوربین به فلش LED مجهز شده است.
کارشناسان بر این باورند LG V30 رقیب اصلی دو گوشی هوشمند Samsung Galaxy Note 8 و iPhone 8 محصول Apple خواهد شد و احتمالا این محصول جز یکی از برترین گجت های سال جاری انتخاب شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه