تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

یکی از ویژگی‌های هر شبکه‌ی اجتماعی نحوه‌ی اشتراک‌گذاری تجربه‌ی هر کاربر برای دیگران است، اما روش‌های فزاینده‌ی بسیاری توسط این سرویس‌ها جهت خصوصی نگاه داشتن فعالیت کاربران ارائه شده است.
آخرین این نوع حرکت‌ها از جانب Linkedin رخ داده است. شبکه‌ی اجتماعی برای کارکنان جهان با بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر که اخیرا درحال واگذاری به شرکت Microsoft با ارزش ۲۶.۲ میلیارد دلار قرار دارد.
Linkedin امروز ویژگی جدیدی را فعال می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد، در حالی که در جایی استخدام هستند، بی‌سروصدا بتوانند دنبال کار جدیدی بگردند.
این ويژگی جدید Open Candidates نام‌گذاری شده است. کاربران می‌توانند با ایجاد سیگنالی که تنها توسط کارفرماهایی که حساب کاربری Premium دارند، اعلام آمادگی خود را برای پذیرش شغل‌ جدید اعلام کنند.  در عوض، کارفرماهایی که به دنبال نفرات استخدامی همچون آن کاربری که سیگنال فرستاده است، می‌گردند، متوجه می‌شوند که کاربری به دنبال کار است و می‌توانند با وی تماس بگیرند. این ویژگی ابتدا در آمریکا، کانادا، بریتانیا و استرالیا در دسترس خواهد بود و تا پایان سال جاری میلادی، برای دیگر کشورها نیز فعال خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت LinkedIn کلمه‌ی عبور برخی کاربران Lynda را مجددا تنظیم کرد