امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

آدریانا هال، مدیر اجرایی کمپانی Microsoft در مصاحبه ی اخیر خود اعلام کرد این کمپانی در حال آماده سازی و مقابله با موج جدیدی از حمله ی ویروس WannaCry است. در این راستا کارکنان بسته های به روزرسانی جدیدی را برای طیف وسیعی از سیستم عامل ها توسعه داده اند.
به گفته ی نماینده ی این شرکت، این به روزرسانی قادر به محافظت از تمام نسخه های سیستم عامل Windows و مقابله با حملات سایبری ویروس WannaCry خواهد بود. جالب است بدانید این به روزرسانی ها برای سیستم عامل های منسوخ Windows XP و Windows Server 2003 نیز ارائه خواهد شد.
در همین راستا، مایکروسافت با استفاده از وب سایت رسمی خود به تمام کاربران در مورد حملات احتمالی این ویروس بر روی کامپیوتر ها هشدار داده و از کاربران می خواهد تا در مورد اطلاعات شخصی خود مراقب و محتاط باشند.
لازم به ذکر است تاکنون رایانه ی صدها هزار نفر با آلوده شده به ویروس WannaCry غیرفعال شده است که هدف حملات اکثرا کامپیوترها در ادارات دولتی بودند. برای خنثی کردن این ویروس، هکرها درخواست پرداخت باج سنگین توسط کاربر را پیشنهاد می دهند و در غیر این صورت، کاربر را به پاک کردن تمام داده ها از کامپیوتر تهدید می کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه