کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ خرداد

رسانه‌های استریم چشم‌انداز سرگرمی را کاملا متحول کرده‌اند و Netflix در راس این تغییر قرار دارد. در واقع پایگاه مشتریان ایالات متحده‌ی آمریکا این سرویس استریم محبوب در طی پنج سال گذشته دو برابر شده است. Netflix ادعا می‌کند پیروزی نمادین قابل توجهی در مقابل بزرگترین تامین‌کنندگان کابلی کشور دار.
این تحقیقات نشان می‌دهد که این سرویس استریم در ایالات متحده ۵۰/۸۵ میلیون مشترک دارد که این بیشتر از ۴۸/۶۱ میلیون مشترک بزرگ‌ترین شرکت‌های کابلی است. این ارقام را Netflix بر اساس آخرین گزارش سه ماهه‌ی مالی خود اعلام کرد، در حالیکه اعداد مربوط به شرکت‌های کابلی از مطالعه‌ی منتشر شده در ماه گذشته توسط گروه تحقیقاتی Leichtman تهیه شده است.
براساس برآوردهای تحقیقات Leichtman، شرکت‌های بزرگ کابلی بیش از 100 هزار مشترک را در سه ماهه‌ی اخیر مالی از دست داده‌اند، در حالیکه Netflix در ماه آوریل اعلام کرد به سرویس این شرکت ۱/۴ میلیون کاربر داخلی را در همان دوره افزوده شده است.
در شرایطی که شرکت‌های کابلی از کاهش بیشتر مشترکین در آینده نگران هستند، Netflix رشد کاربران خود را پیش‌بینی می‌کند که می‌تواند به مجموع ۵۱/۵ میلیون نفر در زمان ارائه‌ی گزارش مالی شرکت در فصل مالی آینده برسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه