موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ بهمن

TNK نوکیا فنلاندی قصد دارد به زودی تبلت های 18.4 اینچی را تولید کند. البته زمان بندی دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده در اینترنت، تبلت مجهز به پردازنده 8 هسته ای، رم 4GB و دو دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو با فرمت  4K خواهد بود. سیستم عامل جدید بر روی Android 7.0 Nougat اجرا خواهد شد.
گروه تجاری Nokia  در سال 1865 تاسیس شد. چیزی که هم اکنون ما به عنوان نوکیا می‌شناسیم، در سال ۱۸۶۵ به عنوان یک شرکت تبدیل چوپ به ورقه‌های کاغذ توسط مهندس معدنی به نام فردریک ایدستام در شهرستان تامپر، در جنوب غربی فنلاند و در دوران تسلط امپراطوری روسیه بر این کشور تأسیس شد. سپس شرکت اصلی نوکیا که در سال ۱۸۶۷ ساخته شد که تقریبا همه چیز از جمله تولید محصولات کاغذی، دوچرخه و تایر اتومبیل، کفش، چکمه و کاغذ توالت، رایانه‌های شخصی، کابلهای ارتباطی، تلویزیون، لوازم برقی، باتری و آلومینیوم تقسیم شد.
اما هم اکنون بیش از پنجاه سال است که در زمینه توسعه تجهیزات مخابراتی مدرن مشغول است. در سال 1987 نوکیا از اولین گوشی موبایل خود رونمایی کرد و سپس به یکی از مشهورترین و محبوب ترین ها در زمان خود تبدیل شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه