تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ ارديبهشت

ما ملت قرص خوری هستیم . بر اساس گفته های مرکز کنترل بیماری  نیمی از آمریکایی ها حداقل یک نسخه ی دارویی در 30 روز گذشته داشته اند ( 21.8 درصدشان سه یا بیشتر )  و تقریبا سه ربع دکتر رفتن ها به نسخه نویسی منجر میشود . PhillDrill احتمالا نوعی مدیریت دارو است که دنبالش هستید . این محصولات آبی و سفید 199 دلاری با برجستگی ای همراه است که یک صفحه نمایش بزرگ تک فام و چند دکمه ، یک مکعب حالت ، دو بند قرص و  دوجین برچسب NFC ( و یک برنامه رایگان ) دارد . همه ی اینها با هم چیزی است که رئیس کل PhillDrill پیتر هاواس سیستم مدیریتی درمانی مینامد که " مجبورتان نمیکند عادت هایتان را تغییر دهید . "


استفاده از این سیستم خیلی آسان است . برچسب های NFC  که از A تا N علامت زده شده ، به بطری های داروییتان چسبیده میشوند . شما همینطور میتوانید نسخه هایتان را در نگه دارنده های قرص در طبقات بگذارید . این طبقات برای کسانی مفید هستند که روزانه از چند قرص استفاده میکنند . اگر مجبورید دو دوز در روز استفاده کنید ، میتوانید هر دو طبقه را استفاده کنید . هر محفظه در طبقه یک برچسب دارد . در برنامه اش ، شما به هر برچسب و محفظه ی دارو ها و دوز هایتان ارجاع داده میشوید . برجستگی آنجاست تا به شما یادآوری کند که داروهایتان را مصرف کنید . که از طریق وای فای خانه به برنامه وصل میشود و بنابراین میداند که کدام حروف به کدام بطری های دارو و محفظه ها وصل اند  . زمانی که دارویتان را خوردید باتری و محفظه را در قسمت بالای رمز خوان NFC تکان میدهید و میفهمد که شما قرص هایتان را خورده اید . این برجستگی همینطور میتواند به اعضای خانواده هر جای دنیا با پیام خبر دهد که شما قرص هایتان را خورده اید . اگر در حال مسافرت هستید و این وسیله را  همراهتان نمیبرید ، میتوانید خوردن قرص هایتان را با برنامه تنظیم کنید که به شما یادآوری میکند . درست مانند وسیله .
مکعب حالت ایده ای جالب است . مانند برچسب ها کار میکند اما سمت های مختلف اش حالت های مختلف دارند : افتضاح ، بد ، خوب ؛ عالی . شما سمتش را انتخاب کرده و آن را بالای ریدر تکان میدهد . سپس ثبت نام میکنید و اگر بخواهید به بقیه ی اعضای خانواده مخابره میشود .
هاواس به من گفت که نتایج مکعب حالت این ارتباطات را از طریق پیام باعث جلوگیری از مکالمات ناراحت کننده با اعضای خانواده میشود . دیگر نیازی نیست برای داروهایشان غر بزنید ، چون میدانید که داروهایتان را خوردید و اگر ناخوش و ناراحتند نگران نباشید چون میدانید که حالشان خوب است و این را از طریق سیستم فهمیدید . واضح است که اعضای خانواده میتوانند دروغ بگویند و جعبه های قرص و معکب های حالت را بالای برجستگی تکان دهند بدون اینکه حالشان خوب باشد یا قرص ها را خورده باشند اما به همین دلیل است که باید گوشی را بردارید . هاواس به من گفت که میتوانید برچسب های بیشتری بخرید . البته در صورت نیاز و همینطور طبقه های بیشتر .
هر کدام 7 محفظه دارند ( برای هفت روز هفته ) . هاواس میداند که رقابت در حال افزایش است . مثلا آگاه است که ربات hero pill که به نظرش تحسین برانگیز می آید  محدود است . فقط میتواند قرص ها را کنترل کند و مثلا نمیتواند انسولین تزریق کند ، برچسب های pillDrill با هر دارویی سازگارند .


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Hendo نسل جدید هاوربورد خود را معرفی کرد