تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۳ مهر

تیم توسعه یک استارتاپ خصوصی به تازگی دستگاهی را طراحی کرده است که می تواند به پرواز تکنفره انسان کمک کند. به گفته طراحان، انرژی برق این دستگاه برای یک پرواز 40 دقیقه ای کافی می باشد.
توسعه دهندگان ریولد، ادعا میکنند که این دستگاه در برابر نمونه های مشابه از فرمانبری راحت تری برخوردار است و فرد می تواند به راحتی کنترل آن را در دست گیرد، همچنین هزینه آن مقرون به صرف است. در کل می توان گفت ویژگی های منحصر به فرد دستگاه سبب جلب توجه علاقه مندان به این زمینه شده است.
برای پرواز و فرود آن دکمه هایی مجزا طراحی شده است و دستگاه می تواند در هنگام پرواز فاصله بیشتری از سطح زمین داشته باشد. در این دستگاه 4 پاراموتور تعبیه شده که فرد می تواند در صورت ایجاد مشکل برای موتور های دستگاه، آن را حتی با یک موتور نیز کنترل نماید.
باتری کمکی این وسیله به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید. هزینه یک باتری با ظرفیت 20 دقیقه پرواز 650 یورو خواهد بود که با پرداخت 880 یورو می توانید مدت زمان پرواز خود را به دو برابر افزایش دهید.
برای تولید ری ولت کمپینی در کیک استارتر راه اندازی شده است. قیمت پیشنهادی دستگاه 4980 یورو عنوان شده است. با توجه به قیمت دستگاه البته به علاوه قیمت باتری اضافه، می توان گفت فروش زیادی نداشته باشد.
گفته می شود سفارش دستگاه با استقبال زیادی مواجه نشده است و تنها در هفته اول از میزان 95000 یورو قیمت برنامه ریزی شده، تنها 24921 یورو جمع آوری شده است. به نظر کارشناسان این پژوه شکست خواهد خود زیرا سیر صعودی خرید تنها در سه روز اول 2000 یورو بوده و سپس به شدت کاهش یافته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه