موبایل و تبلت
مریم طاهری۷:۴۲ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت

16 ماه می  به عنوان موعد رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی اچ تی سی اعلام شده و با نزدیک شدن به آن تاریخ حجم اخبار و درز اطلاعات نیز در خصوص این محصول به شکل چشمگیری افزایش یافته است. در جدیدترین این موارد شنیده شده که با حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری در HTC U 11، قرار است این موبایل با یک آداپتور USB Type-C به جک هدفون عرضه شود.
همانند بسیاری از موارد افشای اطلاعات موثق پیشین در خصوص محصولات کمپانی اچ تی سی، این بار نیز صحبت از توسعه دهنده مشهور «LlabTooFeR» مطرح است.
کسانی که تمایل دارند همچنان از هدفون های گران قیمت خود استفاده کنند.
اگر به یاد داشته باشید، شرکت تایوانی چند ماه قبل از موبایل «HTC U Ultra» رونمایی کرد. محصولی که علی رغم حذف جک ۳.۵ میلی متری هدفون در آن، هیچ آداپتوری درون جعبه اش وجود نداشت و موجب اعتراض زیادی از جانب کاربران شد.
اچ تی سی تلفن هوشمند خود را با یک هدفون USB Type-C بسیار با کیفیت عرضه کرده بود، اما همچنان عده ای تمایل دارند از هدفون های قبلی و گران قیمتی که به صورت جداگانه خریداری کرده اند استفاده نماید.
به نظر می رسد که تایوانی ها از این موضوع درس گرفته اند و قصد دارند پرچمدار امسال خود را با آداپتور مورد اشاره روانه بازار سازند تا دیگر جایی برای اعتراض باقی نماند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه