موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ مرداد

تصاویری از گوشی هوشمند iPhone 7s Plus در فضای مجازی، طرفداران این محصول را شگفت زده کرده است. تصاویر منتشر شده از iPhone 7s Plus با بدنه ای شیشه ای تنها زاییده ی افکار توسعه دهندگان Apple است، چیزی که در 4 نسل آخر این کمپانی از محصول انتظار می رود. تا همین اواخر نیز شایعاتی در مورد ارائه ی پرچمدار قبلی با بدنه ای شیشه‌ای بر سر زبان ها بود که با رونمایی رسمی، به تمامی شایعات پایان داده شد و باز هم انتظارات طرفداران سرسخت Apple برآورده نشد.
با این حال انتشار مجدد این خبر برای پرچمدار جدید، باز هم با استقبال کاربران مواجه شده است. آن طور که از عکس منتشر شده می توان حدس زد، بدنه ی دستگاه از شیشه ی براق ساخته شده است. از نظر کارشناسان استفاده از قاب شیشه ای به جای آلومینیومی احتمال استفاده از تکنولوژی شارژ بی‌سیم را در این محصول افزایش خواهد داد.
از نظر کارشناسان تا آینده ای نزدیک محصول نمایش داده شده در تصویر به بازار های جهانی ارائه خواهد شد. تحلیلگران معتقدند که Apple تصمیم گرفته است در رقابت با Samsung، ویژگی بدنه ی شیشه ای را هر چه سریع تر ارائه نماید. البته وجود بدنه ی شیشه ای در این محصول می تواند برای افرادی که سبک زندگی آن ها پر جنب و جوش و پر فعالیت است، به دلیل احتمال آسیب به گوشی گران قیمتشان ناامید کننده باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه