تکنولوژی
الناز فرجی۰:۴۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ دي

سامسونگ پرداخت، سرویس پرداخت آنلاین سامسونگ، قرار است برای کاربران ایالات متحده در این سال جدید بسیار کارآمدتر شود.
بنا برگزارشی از رویترز سامسونگ این سرویس را به پشتیبانی پرداخت آنلاین مجهز میکند و آن را با امثال PayPal و Visa Checkout وارد رقابت می‌کند.
با اجازه دادن به کاربران برای خرید آنلاین با استفاده از سامسونگ پرداخت به سرویس این شرکت مزیتی نسبت به اپل پرداخت خواهد داد، که به کاربران اجازه‌ی پرداخت برای خرید با اپلیکشن‌ها می‌دهد اما نه مستقیما آنلاین.
توماس کو، دستیار مدیر کل جهانی سامسونگ پرداخت، به رویترز گفته است، "دسترسی گسترده تر به دستگاه سامسونگ پرداخت به همراه پشتیبانی آنلاین به زودی خواهند رسید".
در حال حاضر، سامسونگ پرداخت تنها توسط تعداد کمی از گوشی‌های هوشمند آن پشتیبانی می‌شود. مانند Galaxy S6 و Galaxy Note 5 . اگر سامسونگ بخواهد سامسونگ پرداخت فراگیر شود، باید نه تنها باید این قابلیت را به گوشی‌های هوشمند خود بیاورد، بلکه باید برای تجهیزات درجه دوم و متوسط خود نیز این امکان را فراهم کند.
به نقل از سامسونگ، از هنگام رونمایی آن در 28 سپتامبر در ایالات متحده، به طور متوسط 8 میانکنش میان کابران را در اولین ماه راه اندازی خود داشته است.
تفاوت سامسونگ پرداخت با اپل پرداخت و اندروید پرداخت در این است که با خروجی‌های موجود کارت اعتباری پرداخت موبایل کار می‌کند. در حالی که اپل پرداخت نیاز به کارهایی برای نصب ترمینال‌های تازه راه اندازی شده‌ی NFC دارد، گوشی‌های هوشمند پشتیبانی کننده‌ی سامسونگ پرداخت، می‌توانند به طور خودکار هنگامی که در نزدیکی یک ترمینال مغناطیسی هستند، مانند کارت اعتباری شناسایی شوند.

برچسب هاshopOnlineSamsung Pay
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
منصوربیات
۰:۴۷ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد
ممنون ازخدمات
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کیف پول خود را کنار بگذارید، سرویس پرداخت Samsung Pay در راه است