سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ بهمن

سرویس جدید Xbox Game Pass که توسط توسعه‌دهندگان Microsoft، برای علاقه‌مندان به بازی طراحی‌ شده است با اخبار جدیدی همراه است. این خبر در حساب توئیتر فیل‌ اسپنسر، مدیر بخش Xbox مایکروسافت، با کاربران به اشتراک گذاشته‌ شده است. البته وی در پست خود به چند موضوع دیگر نیز اشاره‌ کرده است.
به گفته‌ی وی،  Microsoft یک هدیه‌ی منحصربه‌فرد برای علاقه‌مندان به بازی‌های کنسولی آماده کرده است و قرار است تا در آینده‌ای نزدیک با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید برای کنسول‌ها، Xbox Game Pass نیز ارائه شود. وی در این مورد می‌گوید: به نظر من، Xbox Game Pass به‌عنوان یک سرویس اشتراکی از ارزش بالایی برخوردار است. علاوه بر این سرویس یک مدل جدید برای خلق نوآوری‌های جدید است. این سرویس همچنین فرصت‌هایی را برای بازی‌های تک نفره ایجاد خواهد کرد.
وی می‌گوید به‌ محض راه‌اندازی سرویس، تمامی کاربران امکان استفاده از آن را خواهند داشت. همچنین گفتنی است، فیل در حال حاضر بر روی تولید برنامه‌ی جدیدی برای پروژه‌ی بازی Sea of Thieves متمرکز است. به لطف سرویس جدید Xbox Game Pass، شرکت‌های بیشتری می‌توانند به این پروژه بپیوندند و با افزایش همکاری بیشتر، راه را برای افزایش بودجه‌ی بخش مالی کمپانی و توسعه‌ی محصولات جدید بازخواهد کرد. تاریخ انتشار برنامه هنوز اعلام‌ نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه