کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

Rubrik، استارتاپ فراهم‌کننده‌ی خدمات بازیابی و پشتیبانی داده برای شرکت‌های با محیط‌های رایانش ابری و On-permises است که یک دور سرمایه‌گذاری 180 میلیون دلاری به ارزش ۱/۳ میلیارد دلار را منعقد کرد. این شرکت همچنین اخبار مرتبط با افزایش درآمد شرکت بین 150 تا 200 میلیون دلار را تائیید کرده است.
Sinha از بنیان‌گذاران این استارتاپ گفت: «این بودجه از محل نرخ اجرای 100 میلیون دلاری شرکت در ژانویه‌ی سال گذشته تأمین شده است. وی گفت ما کشش قابل توجهی داشته‌ایم و قصد داشتیم بر روی تصرف تقاضای بازار متمرکز شویم.
وی همچنین اضافه کرد ما از سال گذشته به سرمایه‌ی خود دست نزده ایم و 60 میلیون دلار در حال حاضر ذخایر بانکی داریم و فعلا به دنبال افزایش سرمایه نیستیم، اما علاقه‌ی قوی در میان سرمایه‌گذاران متعدد داریم و تصمیم داریم بر روی مهندسی و بازاریابی تمرکز کنیم.»
اوایل این هفته این استارتاپ محصول جدیدی را منتشر کرد که به صورت طبیعی در محیط رایانش ابری اجرا می‌شود و نیازی به داشتن دستگاه نیست. Sinha به TechCrunch گفت که تولیدات cloud-first بیشتری ساخته خواهد شد و این به شکلی پیش می‌رود که مکمل دستگاه‌هایی خواهد بود که در حال حاضر کار پشتیبانی و بازیابی را انجام می‌دهند.
Rubrik برنامه‌ای برای رسیدن به رشد بیشتر ندارد. Sinha اعلام کرده است که تمرکز ما بیشتر بر روی نوآوری است و ما هنوز شرکتی جوان هستیم و قصد داریم در این مسیر آهسته رشد کنیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه