پوشیدنی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

درست یک ماه بعد از اینکه شرکت پوشاک ورزشی آدیداس اپلیکیشن محبوب ورزشی روناستیک را معرفی کرد، جفت جدیدش نیز با آن متولد شد : یک ساعت مچی هوشمند .
moment در اولین نگاه شبیه یک ساعت مچی معمولی است اما این ساعت قدم هایی که برمیدارید را پیگیری میکند، کالری هایی را که سوزاندید را حساب میکند و ناظر الگوی خوابتان است. علاوه بر وصل شدن توسط بلوتوث با اپلیکیشن runtastic ( بر روی آی او اس ، ویندوز  یا اندروید ) ، این دستگاه همچنین ویبره و هشدار  led  دارد . و برای کسانی که دوست دارند دستگاه های هوشمندشان را در شرایط سخت قرار دهند ، باتری لیتیومی ( شارژ هر روزه لازم نیست ) مومنت ضد آب نیز است. مومنت در چهار مدل می آید . basic  و  fun (129 دلار) طراحی شده برای تیپ های راحت و اسپورت ، و classic  و  elite  ( 179 دلار)  برای کابران مد روز تر .


این اولین حرکت رانتستیک به دنیای پوشاک نیست . سال گذشته این شرکت از پیگیر ورزشی the orbit اش پرده برداری کرد و در سال 2012 این شرکت ساعت GPS اش را بیرون داده بود . تفاوت در این است که آخرین ساعت رانتستیک هدفش گرفتن بازار در حال رشد پوشاک مد روز است که به عنوان یک وسیله ی پوشیدنی جانبی و پیگیر ورزشی نیز عمل کند . اگر چه نسخه های  BASIC  و FUN خوش طرح این دستگاه زیاد خاص نیستند اما مدل های کلاسیک و الیت هر دو از فولاد ضد زنگ و بند های چرمی یا پارچه ای ساخته شده اند و این انتخابی عالی برای آن دسته از طرفداران ورزش است که حاضر نیستند تیپشان را فدای خیلی سالم بودن کنند و البته این ساعت زمان را نیز میگوید!


بر اساس گفته های سایت رانتستیک، مومنت از اواخر این ماه بیرون میاید و به دست مشتریان میرسد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

fossil کار ساخت اولین ساعت مچی های هوشمند اندروید و دستبند های هوشمند زیبایش را شروع میکند