موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

در تلاشی برای راضی نگاه داشتن کاربران، Samsung می‌خواهد ۱۰۰ دلار اعتبار برای تعویض گوشی کاربران Note 7 به Galaxy S7 Edge و یا دیگر اعضای خانواده‌ی Galaxy در نظر بگیرد. در طرحی دیگر، این شرکت به کاربرانی که بخواهند گوشی خود را به شرکت‌هایی همانند Apple و HTC تغییر دهند، ۲۵ دلار پرداخت خواهد کرد. این طرح حتی شامل کاربرانی که Note 7 خود را تعویض کرده‌اند نیز می‌گردد. این اقدام از سوی Samsung پیش‌بینی می‌شد،  چرا که باتری Note 7های تعویضی نیز دارای مشکل بوده‌اند.
Samsung با این اقدام قصد دارد از خروج کاربرانش به محصولات شرکت‌های دیگر جلوگیری کند. این در شرایطی است که این شرکت در تلاش است تا جلوی ضررهای مالی بیشتر را نیز بگیرد.
Samsung در این رابطه اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و در آن یکی از دلایل این طرح را تاوان اجبار کاربران به تعویض گوشی‌شان دانسته است. تعویض گوشی که جدا از مسائل فنی و مالی، زمان کاربران را می‌گیرد؛ Samsung به این خاطر نیز عذرخواهی کرده است.
بهترین راه‌کار شاید آن باشد که کاربر گوشی خود را تعویض نکند و درخواست بازگشت کامل پول خود را کند. کاربران Note 7 احتمالا پول کاملی برای خرید آن پرداخت کرده‌اند و با توجه به آنکه از عرضه‌ی دیگر گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy پنج شش ماهی می‌گذرد، افت قیمت بیشتری داشته‌اند. بنابراین به صرفه‌تر است کاربر به جای پذیرفتن اعتبار ۱۰۰ دلاری، با بازگشت کامل پول خود، اقدام به خرید گوشی جدید مورد نظر کند.

برچسب هاrefundExchangeSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشتریان Verizon وSprint میتوانند قبل از پایان سال برای میلیون ها نفر بازپرداخت اعمال کنند