سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۹ مهر

کمپانی کره جنوبی سامسونگ تولید کننده ی جدیدترین گجهت ها در عرصه‌ی تکنولوژی به تازگی از دوربین فیلمبرداری 360 درجه‌ی Samsung 360 Round با قابلیت عکسبرداری 360 درجه با وضوح تصویری 4K و مجهز به 17 لنز رونمایی کرد. این محصول در اکتبر 2017 در دسترس کاربران ایالات متحده خواهد بود.
طبق گفته‌ی سازنده، دوربين Samsung 360 Round با استفاده از پروتکل IP65 طراحی شده است. این گواهینامه از دستگاه در برابر رطوبت و گرد و غبار حفاظت می‌کند و می‌توان در شرایط محیطی مختلف از آن استفاده کرد. وزن این محصول در حدود 1.93 کیلوگرم است.
به لطف وجود 17 لنز با وضوح 2 MP و لنز f/1.8، (16 لنز دوربین در حول محور دایره ای شکل دوربین و یک لنز در سطح دوربین) این محصول می‌تواند تصاویری را با وضوح تصویری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه ضبط نماید. همچنین قابلیت تبدیل ویدئو ها را به فرمت 3D نیز دارد. علاوه بر این ها، صدای محیط اطراف، به وسیله‌ی 6 میکروفون داخلی و دو میکروفون خارجی ضبط خواهد شد.
صاحب این دوربین فیلمبرداری قادر است با نصب یک نرم افزار، تصاویر ضبط شده توسط Samsung 360 Round را به فرمت ویدئویی VR تبدیل نماید. حافظه ی اصلی دستگاه 10 گیگابایت است و قابل ارتقاء تا 40 گیگابایت می‌باشد. قیمت دستگاه هنوز گزارش نشده است، اما فروش آن ابتدا در ایالات متحده و سپس دیگر کشورهای جهان آغاز خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه