سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

در خلال نمایشگاه بین المللی CES 2017 در لاس وگاس، کمپانی Samsung سری جدید نوت بوک بازی خود به نام Odyssey را رونمایی کرد. این سری در حال حاضر تنها در دو مدل معرفی شده که در ظاهر و برخی از ویژگی های فنی متفاوت هستند. صفحه نمایش دو مدل آن 15,6 و  17,3 اینچی و رزولوشن صفحه نمایش (Full HD (1920 × 1080 می باشد. همچنین صفحه نمایش این دو محصول به ویژگی ضد تابش خیره کننده مجهز شده است.
برای این محصول پردازنده قدرتمند چهار هسته ای اینتل انتخاب شده است و قرار است دستگاه به پردازنده Intel i7 مجهز گردد. کارت گرافیکی از برند NVIDIA خواهد بود و احتمالا رم آن 2 یا 4 گیگابایت خواهد بود که احتمالا در مدل 17 اینچی آن این مقدار افزایش خواهد یافت.
محصولات جدید دارای دو هارد دیسک با مقادیر مختلف می باشند. در مدل کوچکتر درایو 256GB از نوع SSD و یک هارد دیسک کلاسیک 1 ترابایتی است. در مدل بزرگتر فضای ذخیره سازی SSD دو برابر تا 512 گیگابایت افزایش خواهد یافت و مقدار هارد دیسک کلاسیک 2 ترابایت خواهد بود. مشخص شده است که مدل کوچکتر در دو رنگ عرضه خواهد شد و در ماه فوریه در قفسه فروشگاه ها به قیمت 1200 دلار عرضه خواهد شد. البته سامسونگ هنوز زمان و قیمت محصول 17 اینچی را فاش نکرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه