سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

طی چند سال گذشته در نمایشگاه CES، بدون توجه به  تأثیرات اینترنت، به طور فزاینده‌ای تمام محصولات با  اینترنت کار می کنند. همانطور که می‌دانید سال گذشته را با محصولاتی مانند شانه‌های هوشمند، خوشبو کننده‌ی هوای هوشمند و یا پنکه‌های سقفی هوشمند که می‌توان همه‌ی این‌ها را در وب‌سایت Amazon سفارش داد، به پایان رساندیم.
حالا که این پدیده درحال رسیدن به نقطه‌ی  پایانی است، David VanderWaal معاون شرکت LG کنفرانس مطبوعاتی امروز خود را در CES با این جمله که با شروع سال جاری تمام لوازم خانگی LG به سیستم پیشرفته Wi-Fi مجهز می‌شوند، آغاز کرد.
گل سر سبد این محصولات یخچال هوشمند Instaview است که مجهز به اینترنت هوشمند، دوربین جهت دیدن مواد غذایی ذخیره شده، یک webOS قدرتمند برای ورود کاربران میهمان به اینترنت، صفحه نمایش لمسی، بازی و دیگر امکانات است که از خدمات  Amazon پشتیبانی می‌کند.
درحال حاضر LG اعلام نکرده هزینه‌ی خرید این یخچال چقدر خواهد بود. یخچالی که در گوشه‌ای از آشپزخانه قرار گرفته و منتظر فرمان باشد و مسئولیت او سرد نگه داشتن مواد غذایی یا هشدار دادن قبل از خراب شدن آن‌ها است.
مشکلی که اکنون درحال بررسی می‌باشد، وجود و یا فقدان امنیت کامل در مقابل لوازم متصل به اینترنت و مشکلات حاصل از آن است.
شرکت‌ها می‌توانند تبلیغات خود را نیز به صورت صوت و تصویر ضبط شده، با تبعیت از قانون بر روی صفحه‌نمایش لمسی این یخچال به نمایش بگذارند.

برچسب هاLGWi-Fi
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

LG، Huawei و Motorola قصد معرفی ساعت اندرویدی جدید در سال میلادی جاری را ندارند