پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

زمان برای یک سری تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند اندروید باز ایستاد. در حالی که شاهد معرفی سری جدید ساعت‌های هوشمند Apple و Samsung بوده‌ایم، تعدادی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این حوزه تصمیم به متوقف کردن تولید خود گرفته‌اند.
طبق اعلام شرکت‌های LG، Huawei و Motorola، تصمیمی مبنی بر تولید ساعت هوشمند اندرویدی جدید تا‌ آخر سال میلادی کنونی ندارند. در حالی که LG در نیمه‌ی سال میلادی کنونی ساعت هوشمند جدیدی را روانه‌ی بازار کرده بود، اما بیش از یک سال است که Huawei و Motorola محصول جدیدی را معرفی نکرده‌اند. سال گذشته اوضاع به شکل دیگری بود. تمامی این ۳ شرکت ساعت‌های هوشمند خود را در نمایشگاه برلین معرفی کرده بودند. اما در نمایشگاه امسال، تنها Asus بود که به عنوان یک شرکت بزرگ در این زمینه، سری جدید محصول خود را معرفی کرد.

استقبال کم مشتریان دلیل اصلی عدم تمایل شرکت‌های بزرگ به معرفی محصول جدید عنوان شده است. در این میان، مشتریان همچنان کارا بودن چنین گجتی را مورد پرسش قرار می‌دهند. حتی Apple هم که پیش‌تاز فروش چنین محصولی در سطح جهان است، گزارش کاهش ۵۵ درصدی از فروش خود در ۴ماهه‌ی دوم سال گذشته‌ی میلادی را داده است.
به نظر می‌رسد ساعت‌های هوشمند همچنان نیازمند ارائه‌ی یک ویژگی تاثیر گذاری‌اند تا بتوانند جای خود را به عنوان یک گجت ضروری بین زندگی روزمره‌ی کاربران باز کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اگر دوست دارید ظاهر آیفون را با سیستم عامل اندروید تجربه کنید این گوشی را بخرید