کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير

Snap Map جدیدترین قابلیت Snapchat براساس آخرین خرید این شرکت یعنی استارتاپ نقشه‌ی اجتماعی Zenly است. TechCrunch اطلاع داد که Snapchat با قیمتی بین 250 تا 350 میلیون دلار به شکل پول نقد و سهام، استارتاپ Zenly را در خلال معامله‌ای در اواخر ماه می خریداری کرده است.  همانطور که Instagram با مجوز Facebook به طور مستقل فعالیت می‌کند، Zenly نیز به طور مستقل مستقل ادامه‌ی کار می‌دهد.
برنامه‌ی Zenly به کاربران اجازه می‌دهد تا از مکان فعلی دوستانشان با استفاده از یک GPS ثابت مطلع شوند. این برنامه عمدتا توسط نوجوانان استفاده می‌شود که سعی دارند با دوستان خود در اطراف شهر، مدرسه، کنسرت‌ها و دیگر اماکن در ارتباط باشند. اپلیکیشن این استارتاپ مستقر در پاریس، بنابر گزارش Sensor Tower حدود چهار میلیون بار دانلود شده است، 28 درصد در کشور فرانسه و تعداد قابل توجهی در آسیا، شامل 12 درصد در کره‌ی جنوبی و 8 درصد در ژاپن.
براساس این گزارش، Zenly در حدود ۳۵/۱ میلیون دلار افزایش سرمایه‌ داشته است که این شامل بودجه‌ی ۲۲/۵ میلیون دلاری در Series B در سپتامبر 2016 می‌باشد. سرمایه‌گذاری این دور به رهبری Benchmark، شرکت سرمایه‌گذاری معتبر Silicon Valley صورت گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه