نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ بهمن

هنگامی که بخواهیم در مورد سرویس‌های تشخیص صدا صحبت کنیم، مسلما SoundHound نام بزرگی در اندازه‌های Google و Amazon نخواهد بود. SoundHound به تازگی موفق شده است مبلغ ۷۵ میلیون دلار را برای پشتیبانی و پیش‌برد تلاش‌هایش برای ساخت سامانه‌ی هوش مصنوعی توانمند به تشخیص صدای پیچیده‌ی انسانی و اجرای دستورها، جذب کند. در بین این سرمایه‌گذاران، نام‌هایی چون Samsung و Nvidia دیده می‌شود.
SoundHound هم‌اکنون سرویسی به نام Houndify را در اختیار دارد که برنامه‌ای است با مالکیت معنوی و دارای تکنولوژی شناخت و پردازش صدای پیچیده‌ی انسانی. به گفته‌ی این شرکت، رقم ۷۵ میلیون دلار جذب شده در راستای توسعه‌ی سامانه‌های مورد نیاز تشخیص صدا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گفته‌ی مدیرعامل SoundHound، کیوان مهاجر، این شرکت قصد دارد سرویس خود را به صورت third party در اختیار دستگاه‌های IoT شرکت‌های دیگر قرار دهد. به این ترتیب و بر خلاف شرکت‌هایی چون Amazon، Google و Microsoft که پلتفرمی بسته را جهت استفاده از دستیارهای صوتی خود ارائه می‌دهند، دیگر شرکت‌های می‌توانند از دستیار صوتی SoundHound بر روی دستگاه‌های خود استفاده نمایند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه