نرم افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ آذر

شرکت Sprinklr محصول جدیدی به نام Audiences را معرفی کرده است که اجازه می‌دهد تبلیغات برندها در سراسر کانال‌های اجتماعی، با کیفیت‌تر جلوه کند و هدف آن همگام‌سازی و جمع‌آوری داده‌های محاوره‌ای از شبکه‌های اجتماعی مانند Twitter ،Facebook وب‌سایت‌ها و دیگر منابع با فرصت‌ بازاریابی است، به طوری که ارتباطات برند‌ها شخصی‌تر شده و دایره‌ی نفوذ تبلیغات‌شان به حداکثر برسد.
آخرین محصولِ پلتفرم مدیریت رسانه‌های اجتماعی، از خرید شرکت Booshaka در سال ۲۰۱۵ بیرون آمده است. شرکت مذکور بر روی مشکل بزرگ اطلاعات مشتری تاکید دارد، چراکه اغلب برند‌ها، وب‌سایت، اپلیکیشن‌های تلفن همراه، ایمیل سیستم بازاریابی، پایگاه‌داده تجارت الکترونیک، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سیستم فروش، و ابزارهای دیگر را دارا می‌باشند و هنگامی که شما به یکی از کانال‌های رسانه‌‌های اجتماعی مختلف که در دسترس‌اند مرتبط می‌شوید، یکپارچه‌سازی تمام داده‌های منتخب را می توان یک تلاش پیچیده و پرهزینه تصور کرد.
Sprinklr Audiences، آنچه برای نمونه مشتریان در مورد یک نام تجاری در Twitter، رفتار مرورگر آنان، تاریخ خرید و غیره گفته‌اند را شناسایی کرده و داده‌ها را در یک مکان جمع‌آوری می‌کند و به برند‌ها اجازه می‌دهد تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنند. به بیان ساده، مدیریت تجربه‌ی مصرف‌کننده مانند بازی با اطلاعات است و موفقیت در این بازی به معنای درک مصرف‌کننده در میان کانال‌های اجتماعی و استفاده از این اطلاعات به معنای به‌کارگیری یک راه مناسب و شخصی‌سازی‌شده می‌باشد.

برچسب هاSprinklr
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Sprinklr سرویس Little Bird را خرید