تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

مسلما شما هم با من موافقید که هیچ دستگاه یا گجتی قابلیت و توانایی تداعی حس خوب زیر آفتاب بودن را ندارد، اما  شاید یک چراغ هوشمند با کیفیت بتواند لحظه هایی را که ما در زیر سقف میگذرانیم دلپذیرتر بکند.
"Sunn Light" یک چراغ LED هوشمند میباشد که این توانایی را دارد که به طور اتوماتیک میزان روشنایی خود را در طول روز با تقلید از  ریتم طبیعی  خورشید تنظیم کند.
دو سایز مختلف از این چراغ هوشمند موجود میباشد. سایز کوچکتر 48.6 سانتی متر میباشد و شامل 240 LED  است در حالی که سایز بزرگتر 60 سانتی متر میباشد و دارای 330 LED  میباشد.
هر دو مدل این قابلیت را دارندکه بتوان آن ها را مثل یک قاب عکس به دیوار آویزان کرد، علاوه بر این این چراغ هوشمند با اتصال به گوشی هوشمند شما به وسیله بلوتوث عرض جغرافیایی که شما در آن هستید را میابد و بر اساس آن خود را با حرکت خورشید آن منطقه تنظیم میکند.
نکته دیگر این که اگر این چراغ به گوشی هوشمند شما متصل شود شما با تکان دادن آن در شب میتوانید آن را فعال کنید، البته نور ایجاد شده آن در شب فقط به اندازه ای است که راه را تا اتاق خواب به شما نشان دهد نه بیشتر.این وسیله به مدت یک سال با خورشید هماهنگ میباشد به همین خاطرنیازی به وصل بودن دائمی آن به موبایل شما نیست.

برچسب هاSunn Light
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه