تکنولوژی
مصطفی طبری۱۴:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد

وقتی صحبت از اپلیکیشن های موبایل تولیدکنندگان دوربین دیجیتال می شود، بیشتر آنها در نهایت قابلیت یک ریموت شاتر را ارائه خواهند کرد. همچنین این اپلیکیشن ها معمولاً به عکاس اجازه می دهند تصاویر را بصورت بی سیم به گوشی موبایل خود جهت ذخیره سازی یا ویرایش انتقال دهند.
اما براساس گزارشی جدید از وب سایت Nikon Rumors، بنظر می رسد هم نیکون و هم اپل مشغول طراحی اپلیکیشن جالب برای سیستم عامل iOS هستند. این اپلیکیشن برخلاف نمونه های رایج، قابلیت های جدید و جلوه های ویژه دوربین گوشی شما را به دوربین منتقل می کند که البته دوربین باید سازگاری داشته باشد.


این ویژگی ها و فیلترهای تصویری احتمالاً درون اپلیکیشن قابل خرید خواهند بود و به همین دلیل می تواند در آینده انتظار فیلترها و ویژگی های جدیدی نیز بود. این ایده بسیار جالب بنظر می رسد چرا که معمولاً فیلترهای تصویری موجود در دوربین ها بسیار محدودند و با بهره گیری از این سیستم، عکاسان می توانند تجربه جدیدی با ویژگی ها و فیلترهای تصویری متنوع داشته باشند.
متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد این اپ منتشر نشده و به همین دلیل دقیقاً نمی دانیم این ایده به چه صورت عمل می کند. همچنین مشخص نیست که این اپلیکیشن چه زمانی رونمایی خواهد شد، اما در جریان مراسم WWDC 2015 که هفته آینده برگزار می شود، احتمالاً خبرهای جدیدی از آن خواهیم شنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن جدید Volkswagen برای Apple Watch