گوناگون
الناز فرجی۰:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۱ بهمن

آیا تا به حال دنیای جادویی تر از دنیای هری پاتر دیده اید؟
Ishoot به تازگی پستی در مورد ارتباط هدایای بی ارزش خانواده دورسلی (سرپرست ظالم هری) منتشر کرده که مبنی بر این است که آنها ناخواسته به پیدا شدن یادگاران مرگ کمک کرده اند!
Ishoot این موضوع را در مورد هری هنگامی که در مدرسه هاگوارتز بوده , این گونه تحلیل کرده است :
سال اول : خانواده دورسلی برای هری یک 50 سنتی به همراه یک سنگ میفرستند که مربوط به هری پاتر و سنگ جادو میشود .
سال دوم : دورسلی ها برای هری یک خلال دندان و یک چوب جادو میفرستند .
سال چهارم : دورسلی ها برای او یک بافت و یک شنل نامرئی میفرستند .
طرفداران هری پاتر اشاره کردند که به صورت تعجب آوری حتی در کتاب ها در مورد این سه هدیه  کریسمس هیچ اشاره ای نشده است که از طرف دورسلی ها فرستاده شده بود .(آنها به وضوح ارتباط هدایا را با کریسمس مشخص کردند و تاکید کردن که هدیه ها مربوط به مناسبت دیگری نبوده که دورسلی ها برای برادر زاده یشان تدارک دیده باشند )
اگر چه این موضوع در حد اشاره ای کمتر از یک دقیقه بوده است اما ishoot از آن دفاع کرده و گفت : این موضوع را به جی کی رولینگ (نویسنده مشهور کتاب {خود من به شخصه از طرفداران پر و پا قرص ایشان هستم}) بگویید تا آن را در مجموعه ها وارد کند هرچند به نظر ما او طبق معمول از قبل برای آن طرح داشته است و برنامه ریزی شده بوده است هرچند به صورت ناخود آگاه.
به هر حال هیچکس نمیتواند منکر تخیل و دقت قوی این نویسنده در روند این کتاب شود و اتصالات اعجاب انگیز که پس از چندین سال , سری آخر مجموعه را با ناباوری به سری اول ربط میدهد.
ما این تئوری را تصویب نمیکنیم تا زمانی که جی کی رولینگ آن را تائید و یا انکار کند اما هم اکنون بسیار جالب مشود اگر تصور کنیم که عمه پتونیا و عمو ونون حس ششم قوی در هدایت هری به سمت سرنوشتش داشته اند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Need for Speed Reboot سال آینده با کلی هیجان و امکانات جدید منتشر می شود