نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور

VMware شرکتی که مفهوم ماشین مجازی را در مرکز داده‌های سازمانی مطرح کرد، امروز در Vmworld در لاس وگاس مجموعه‌ای از محصولات و خدمات را معرفی کرد که به طور واضحی تغییر رویه‌ی شرکت را به سمت مدیریت محیط‌های ترکیبی نشان داد.
استراتژی ترکیبی از سال گذشته، زمانی که این شرکت قراردادهایی با فروشندگان رده بالای رایانش ابری شامل Microsoft، Google، IBM و مهم‌تر از همه AWS منعقد کرد، حرکت رو به جلوی خود را افزایش داد. این نشان داد که VMware در نهایت متوجه شده بهترین راه برای پیشرفت تلاش و عقد قرارداد محصول رایانش ابری عمومی‌اش نیست. این موضوع در واقع این مورد را به رسمیت شناخت که اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری فعال احتمالا در ارتباط با کل موضوع یا رایانش ابری عمومی نبودند، اما ترکیبی از این دو برای برخی از زمان‌ها در آینده مناسب است.
اطلاعیه‌های امروز در VMworld درباره‌ی گسترش این استراتژی و ارائه‌ی یک دسته ابزار به مشتریان برای کمک به مدیریت جهانی رایانش ترکیبی‌شان است. همکاری با فروشندگان عمومی از سال گذشته، بخش بزرگی از زمینه‌سازی برای آنچه که امروز شرکت ارائه می‌دهد، بوده است. Chris Wolf، مدیر ارشد فنی در VMware می گوید: «شرکت‌هایی که در دنیای هیبریدی کار می‌کنند با چالش‌های زیادی در زمینه‌هایی مانند شبکه، امنیت و مدیریت سیاست در سراسر محیط‌ها مواجه هستند و شرکت وی در حال مجهز شدن برای کمک به این قضیه با مجموعه‌ای از محصولات طراحی شده برای مدیریت پیچیدگی یک رویکرد هیبریدی است.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه