کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

TDK Corp با خرید شرکت Invensense Inc موافقت کرد. این معامله‌ را تامین‌کنندهگان حسگرهای Apple و دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند، در حدود ۱/۳ میلیارد دلار تخمین زده‌‌اند. با توجه به بیانیه‌ی روز چهارشنبه‌ی BusinessWire، پیشنهاد مذکور ۱۳ دلار در هر سهم و به صورت نقدی برای این شرکتِ مستقر در سن خوزه‌ی کالیفرنیا ارزش دارد. این مزایده ۲۰ درصد بالاتر از قیمت پیشنهادی ۱۰/۴۸ دلاری روز سه شنبه شرکت Invensense است و روز چهارشنبه ساعت ۱۰:۲۲ صبح در نیویورک، هر سهم به مبلغ ۱۲/۷۲ دلار با افزایش ۱۷ درصد همراه بوده است.
همانطور که می‌دانید، شرکت Invensense سازنده‌ی دستگاه‌های ژیروسکوپ است که در فضای 3D  حرکت و چرخش را ردیابی می‌کند. در گوشی‌های هوشمند نیز یک سیستم جدید تثبیت‌کننده‌ی تصویر وجود دارد که  با استفاده از آن ناواضح بودن عکس‌های گرفته شده با موبایل را که حاصل لرزش دست است، برطرف خواهد نمود.
با استفاده از این سیستم مشکل کیفیت بد تصاویر گرفته شده در شب و نیز مشکل کاهش کیفیت تصاویر در صورت زوم کردن تا حدی بهبود خواهد یافت. بررسی‌ها  نشان می دهد کیفیت تصاویر گرفته شده با استفاده از سیستم مذکور بین 20 تا 50 درصد بهبود یافته است.
کارشناسان می گویند این سیستم در آینده بهتر هم خواهد شد. InvenSense قبلا موفق به ساخت کوچک‌ترین ژیروسکوپ دو محوری جهان شده بود که بر کیفیت عکس‌برداری تلفن همراه تاثیر شگرفی می‌گذارد.

برچسب هاTDKInvensense Inc
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ارائه اولین DLC بازی روح تاریکی 3 Dark Souls III تا پاییز 2016