گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۱ مهر

به گزارش Recode، این انتصاب‌ها احتمالا در جلسه‌ی هیأت‌مدیره اتفاق می‌افتد، اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها می‌توانند در مورد مسائل مربوط به مدیریت رای بیاورند.
Travis Kalanick، مدیرعامل برکنار شده‌ی Uber خاطر نشان کرد: براساس موافقت‌نامه‌ی رای گیری فعلی شرکت، Uber موظف است Ursula Burns مدیر عامل سابق Xerex و John Thain مدیر عامل قبلی Merrill Lynch را بر سر کار آورد. وی دیروز هر دوی این افراد را به هیأت مدیره‌ی Uber معرفی کرد. این درحالی است که این توافقنامه بخشی از دعوی حقوقی است که یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران شرکت به اشتراک‌گذاری خودرو یعنی Benchmark بر وی تحمیل کرده است.
اما چیزی که مشخص نیست این است که آیا این دو نفر می‌توانند برای پیشنهاد تغییر مدیریت شرکت که Kalancik مخالف آن است، رای بیاورند یا خیر. این همان چیزی است که می‌تواند این فصل جاری از نمایش پیش روی شرکت را شعله‌ور کند. اساسا این پیشنهاد که از سویی Khosrowshahi تحت فشار قرار داده است و از سویی دیگر در اوایل هفته‌ی جاری توسط Goldman Sachs به هیأت‌مدیره ارائه شده بود، به شدت قدرت رای دهی Kalanick و توانایی بازگشت به رهبری Uber را برای وی محدود می‌کند. بدیهی است که Kalanick از این پیشنهادات راضی و خشنود نیست و این منابع به Recode گفتند که وی مدعی است "این رهبری و مدیریتی خوب نیست." بنابراین بار دیگر Uber وارد جنگی داخلی می‌شود و این‌بار مدیرعامل قدیمی، مدیر عامل جدید را به رقابت فرا می‌خواند. بر اساس اطلاعات موجو، اگرچه بسیاری از افراد در هیأت‌مدیره حامی Khosrowshahi هستند، اما منابع طرفدار Kalanick گفتند که ممکن است افرادی به صورت مخفیانه از تلاش های Kalanick خشنود باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه