نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

اپلیکیشن Viber توسعه ی برنامه ی کاربردی خود را در سیستم عامل Windows 10 و نسخه ی موبایل این سیستم عامل، متوقف خواهد کرد. کاربرانی که این برنامه را برای گوشی خود دریافت کرده اند می توانند به کار با آن ادامه دهند اما باید به این نکته توجه داشته باشند دیگر امکان به روزرسانی برنامه را نخواهند داشت. این اطلاعات توسط بخش پشیبانی فنی این اپلیکیشن در پاسخ به وب سایت  Windows Area ارائه شده است.
این تصمیم توسعه دهندگان به دلیل نبود منابع کافی در فرایند توسعه ی نسخه‌های سازگار این پیام‌رسان با پلتفرم‌های ویندوز و منابع محدود برای مدیریت بهینه ی اپلیکیشن اتخاذ شده است. به‌نظر می‌رسد استقبال کابران این سیستم عامل از Viber در مقایسه با دیگر پلتفرم ها آنگونه نبوده که توسعه دهندگان پیام رسان را به کار بر روی توسعه ی آن ترقیب کند.
در سری کامپیوتر های شخصی هم نسخه ی کلاسیک Viber با گنجایش کم فضای سیستم عامل به همان صورت دست نخورده باقی خواهد ماند. اما در نسخه های Mac و Linux پشتیبانی این پیام رسان ادامه خواهد داشت. پیام رسان Viber به مدت 7 سال است که به عنوان یکی ز اپلیکیشن های پر کاربرد توسط کاربران در پلتفرم های Android و iOS استفاده می شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه