گوناگون
سارا محمد علیئی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

طی گزارشی عنوان شده، یکی از سهامداران فیس بوک دادخواستی بر علیه زوکربرگ ثبت کرده است به این مضمون که مدیرعامل فیس بوک اجازه اظهار نظر به هیئت مدیره را در مورد کار و مسائل مربوطه را به آنان نمی دهد.
با توجه به خبری که در رسانه های غربی منتشر شده است، یکی از سهامداران فیس بوک بر علیه شیوه مدیریتی مدیرعامل فیس بوک شکایت کرده است. البته نام فرد شکایت کنده عنوان نشده اما احتمالا این شکایت به صورت گروهی مطرح شده است.
با توجه به اینکه شرکت هایی که اوراق بهادار خود را در غالب سهام عادی واگذار می کنند اجازه نظارت و کنترل را به سهامداران خواهند دارد اما شاکی می گوید: طبق نظر هیئت مدیره، ارزش سهام فروخته شده در مقابل تصمیمات مستبدانه مارک زوکربرگ و عدم اجازه برای مشارکت در تصمیمات بسیار بالا در نتیجه  معامله سودمندی نیست.
به خاطر داریم چندی قبل زوکربرگ اعلام کرده بود؛ قصد دارد حدود 99 درصد از سهام خود را به پروژه های بشر دوستانه اختصاص دهد.
لازم به ذکر است، که درآمد فیس بوک در سه ماهه اول سال 2016 ، نیم برابر بیشتر از سه ماهه اول سال 2015 یعنی مبلغ 5,28 میلیارد دلار بوده است. و سود خالص آن 1.5 میلیارد دلار ومیزان 3 برابر رشد داشته است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پیشنهاد فیسبوک به کاربرانش