سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور

بازی کامپیوتری Conan Exiles، استودیو Funcom را از ورشکستگی نجات داد. پس از ایجاد مشکلات متعدد در سرویس SteamSpy کمپانی Funcom، اوضاع رو به وخامت گذاشته شده شد. در نتیجه این شرکت نیاز به محصولی داشت که توسعه دهندگان را از ورشکستگی نجات دهد.
Funcom یک سری مطالعات تحلیلی را به تولید و توسعه ی بازی Conan Exiles اختصاص داد و متوجه شد که این سبک از بازی در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. در نتیجه تصمیم درستی را اتخاذ کرد و با تولید این پروژه نشان داد که هنوز چیزی را از دست نداده است.
گفتنی است نیمه ی اول سال 2017، موفق ترین دوره برای تاریخ تأسیس این شرکت بوده است. داستان این بازی در مورد شخصیت هایی است که به صورت تصادفی در مکان هایی قرار می گیرند بدون هیچ نقشه ای از محل، آنها باید تلاش کنند تا زتده بمانند. در این بازی گیمر باید برای پیشرفت خود قبیله هایی را ایجاد نماید و مهارت هایی را نظیر ساخت پایگاه و استخراج منابع به دست آورد.
این پروژه بسیار موفق بود به طوری که این شرکت تقریبا تمام بدهی های خود را با درآمد حاصل از بازی پوشش می داد. بر اساس برنامه ریزی ها تسویه ی بدهی های دیگر شرکت با انتشار نسخه‌ی تکمیلی بازی Frozen North و نسخه ی بازی برای پلت فرم Xbox One پوشش داده خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه