موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

بسیاری از صاحبان گوشی های آیفون بارها و بارها به این امر اشاره کرده اند که شارژر های بیسیم برای این محصول کیفیت مطلوبی ندارد. گویا کمپانی اپل پس از تمامی این انتقادات، تصمیم گرفته است به درخواست کاربرانش در سراسر جهان توجه کند.
البته هنوز هیچ اطلاعاتی را در این مورد منتشر نکرده اما به گفته منابع آگاه ، قرار است این شارژر دستگاه را از فاصله 5 متری از پایه شارژ کند.

نکته جالب این است که اپل و همچنین شرکت تابعه او یعنی Energous، رسما همکاری خود را در این زمینه اعلام نکرده اند، اما در گزارش اخیر کمیسیون اوراق بهادار ، اوراقی در مورد توسعه و برنامه ریژی این پروژه به ثبت و امضا رسیده است، این موضوع می تواند نیاز بسیاری از کاربران اپل را برآورده کند البته موضوع دیگر این است که آمریکایی ها مصرف کننده درجه اول وسایل بی سیم هستندو این کمپانی باید به فکر پاسخ به رفع نیاز اکثریت مشتریان خود باشد.
چیپ بکار رفته در شارژر بی سیم Energous دارای فرستنده منحصر به فرد می باشد که می توان گوشی خود را در هر جایی که می خواهید شارژ نمایید.
یکی از مزیت های این شارژر این است که شما با نصب آن در اتاق یا دفتر خود گوشی خود را شارژ نمایید و دیگر نگران جا گذاشتن گوشی خود در شارژ نباشید. درنهایت گوشی شما صددرصد شارژ خواهد شد بدون آنکه مجبور باشید برای تماس و یا ارسال پیام آن را از شارژر جدا کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه